strikkepinner og heklekrok

Ugler og babyer

Legg igjen en kommentar

Jeg er veldig glad i ugler, og siden en av mine nære venninner venter en baby om 3 måneder, så tenkte jeg at jeg ville prøve meg på en slik vognpynt i heklet ugle;

24223_Sebra_Sebra__ugle_til___henge_p__vogn_f.eks__1

Jeg har også lyst å prøve meg på tunisisk hekling, eller hakking som det også kalles. Har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal lage med den teknikken enda, men et vognteppe hadde kanskje blitt en fin gave sammen med uglene?

vognteppe

I kveld skal jeg kose meg med noe helt annet – jeg er blitt hektet på tv-serien Dexter. Har du enda ikke sett denne anbefaler jeg den virkelig!

Legg igjen en kommentar

